loading...
آبی آسمونی دلم
کود آهن

کود آهن دیپ گرین با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

َAlmoo بازدید : 29 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

 

کاری که امروز می‌توانید بکنید این است. بگذارید به آن بیمه‌نامه‌ای برای شادی فردا بگوییم.

ممکن است این سوالات را پشت گوش بیندازید و تصور کنید فرداهای دیگر به آنها پاسخ می‌دهید ولی یادتان باشد، فردا ممکن است هیچوقت نرسد!

 

چه فکرهایی از ذهنتان خواهد گذشت؟ شما با سوالات سختی روبه‌رو خواهید شد: سوالاتی مثل: آیا به اندازه کافی فعالیت کردم؟ به اندازه کافی عاشق شدم؟ به اندازه کافی خوشحال بودم؟

وقتی می‌خواهید به نزدیک‌های قله این زندگی پر فراز و نشیب برسید، دلتان می‌خواهد با شور و اشتیاق برسید یا با زانوهایی خسته از پشیمانی؟ در طول مسیر با کمک دوستان و خانواده از طوفان‌ها، چاله‌های عمیق و خطرات زیادی عبور کرده‌اید و الان تقریباً نزدیک به انتهای مسیر هستید. همه زندگی‌تان شما را به سمت این لحظه کشانیده است و یک چیز مشخص است: این صعود نهایی را همه باید به تنهایی انجام دهیم.

َAlmoo بازدید : 36 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

 

تحقیقات نشان می دهد شیر نوعی سوسک حمام تا چهار برابر مغذی تر از شیر گاو است و به همین دلیل دانشمندان تصور می کنند که می توان از آن به عنوان منبع غذایی نسل آینده استفاده کرد.

اگرچه اکثر انواع سوسکهای حمام شیری از خود تولید نمی کنند اما گونه ای موسوم به Diploptera punctuate وجود دارد که به دلیل آنکه تنها گونه زنده زا در میان سوسکهای حمام محسوب می شود از سایر انواع سوسکها متمایز است. تحقیقات نشان داده که این سوسک نوعی شیر حاوی کریستالهای پروتئینی برای تغذیه بچه سوسکهایش تولید می کند.

این واقعیت که یک حشره بتواند شیر تولید کند برای دانشمندان حیرت انگیز است اما نکته مهمتر این است که هر یک از کریستالهای پروتئینی شیر این سوسک بیش از سه برابر کریستالهای شیر بوفالو انرژی زاست. دانشمندان با علم به این موضوع که امکان شیردوشی از سوسکها منطقی به نظر نمی رسد بر آن شدند تا ژنهای مسؤل تولید کریستالهای پروتئین شیر این نوع سوسک را توالی سازی کنند تا امکان تولید آن در محیط آزمایشگاهی را مورد بررسی قرار دهند.

یکی از دانشمندانی که در این پروژه حضور داشته می گوید: کریستالهای موجود در شیر سوسک غذایی کامل محسوب می شود که حاوی پروتئین، چربی و قند است. اگر به توالی سازی آنها با دقت نگاه کنید متوجه اسید آمینه های حیاتی می شوید.

 

َAlmoo بازدید : 157 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

 

وایاگرا چه کار می کند؟

در اغلب مردها گه گاه اشکالاتی در نعوظ دیده می شود، که اگر این اتفاق به طور مکرر رخ دهد، احتیاج به درمان دارد. دیابت، فشار خون بالا، مشکلات قلبی، عدم تعادل هورمونی و مسائل مربوط به پروستات، عوارض بعضی از داروها به ویژه داروهای ضدفشار خون و روانگردان، همچنین اضطراب، افسردگی و عدم اعتماد به نفس، از جمله عواملی هستند که احتمال اختلالات نعوظ را افزایش می دهند.

وایاگرا با شل کردن عضلات آلت تناسلی مردانه، باعث نفوذ مقدار بیشتری خون، به آن شده و در نتیجه میزان نعوظ را افزایش می دهد و اغلب برای درمان اختلال نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می گیرد، اما موارد مصرفی دیگری نیز دارد که با نظر پزشک تعیین می شود. بررسی پژوهشگران ایتالیایی نشان داده است، میزان هورمون جنسی تستسترون در مردانی که از این دارو استفاده می کنند، افزایش می یابد.

این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. وایاگرا توسط آنزیم های کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه در دفع آن نقش دارند. سیلدنافیل یا وایاگرا به صورت قرص هایی با پوشش آبی رنگِ 25، 50 و 100 میلی گرم در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

از عوارض داروهای تقویت کننده جنسی چه میزان اطلاع دارید؟ آیا از تاثیرات منفی آن ها روی دیگر اعضای بدنتان اطلاعی دارید؟ می خواهیم شما را از عوارض مصرف این قبیل داروهای جنسی مطلع کنیم.

 

َAlmoo بازدید : 81 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که می توانید با روش های خانگی آن را درمان کنید.

با مواد طبیعی می توانید جوش های صورت تان را درمان کنید.

جوش های صورت تان را با روش های خانگی درمان کنید

رو به روی آینه ایستاده اید و مدت ها مشغول ریشه کن کردن جوش های ریز و درشت روی صورتتان می شوید، جوش هایی که امروز از بین می روند و فردا دوباره سر باز می کنند. اغلب ما برای خلاص شدن از این نقاط قرمز دست به دامان پزشکان و کرم ها و داروهای رنگارنگ می شویم.

اما شیوه های ساده تر و در عین حال کم خرج تری برای درمان این جوش های همیشه حاضر وجود دارد، درمان هایی که تنها و تنها به وسیله برخی خوراکی های خانگی انجام می شوند. اگر شما به خاطر جوش های صورت همیشه در عذاب هستید و دیگر نمی دانید برای پاک شدن آنها چه کنید، گزارش ما را بخوانید و با راه های آسان بهره مندی از پوستی صاف و درخشان آشنا شوید :

 

 

َAlmoo بازدید : 70 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

زردچوبه علاوه بر خوش طعم کردن غذا، خاصیت دارویی نیز دارد.

این ادویه برای پوست نیز مفید است و باعث درخشندگی پوست می شود و به طور طبیعی با جوش مقابله می کند.

مواد مورد نیاز لوسیون ضد جوش زرد چوبه

پودر بادام : 3 قاشق غذاخوری 
زردچوبه : یک هشتم قاشق غذاخوری 
آبلیمو : یک قاشق غذاخوری 
ماست : مقداری

طرز تهیه لوسیون ضد جوش زردچوبه

در یک ظرف ماست را با پودر بادام مخلوط کنید.
- آبلیمو و زردچوبه را به آرامی به آن اضافه و شروع به هم زدن آن کنید. این ترکیب نیاز به هم زدن زیاد دارد.
- ترکیب آماده است و باید پس از تهیه، برای جلوگیری از فاسد شدن آن، در ظرفی با درپوش قرارداد و درون یخچال گذاشت.

 

نکته

- اگر از ماست ارگانیک یا ماستی که خودتان تهیه کرده اید، استفاده کنید بهتر است، زیرا این گونه ماست ها، مواد افزودنی کمتری دارد.
- توصیه می شود از این لوسیون 15 دقیقه قبل از شستن پوست استفاده کنید. این لوسیون برای صورت و گردن و بدن است.

َAlmoo بازدید : 29 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

تخمین‌زده شده است فواید 10 دقیقه این ورزش، با 30 دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین این ورزش باعثبهبود چابکی، سرعت، تعادل و هماهنگی می‌شود.

اگر می‌خواهید هم چربی‌های‌تان را بسوزانید، هم خلق و روحیه‌ای عالی داشته باشید، طناب بزنید. فكر نكنید طناب زدن فقط بازی بچه‌هاست. این ورزش‌ یكی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین حركت‌های ورزشی است...

یکی از باصرفه‌ترین و كم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها برای بهبود عملکرد سیستم قلبی- عروقی، طناب زدن است كه می‌توان آن را در یك فضای كوچك اجرا كرد. این تمرین می‌تواند مقدار زیادی کالری را در یک دوره کوتاه زمانی بسوزاند. تخمین‌زده شده است فواید 10دقیقه طناب زدن، با 30 دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین طناب زدن باعث بهبود چابکی، سرعت، تعادل و هماهنگی می‌شود.

 

 

َAlmoo بازدید : 42 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (0)

 

آدما گاهی لازمه چندوقت،کرکرشونو بکشن پایین

یه پارچه سیاه بزنن و بنویسن،کسی نمرده

فقط دلم گرفته

***

آدمها برای هم سنگ تمام میگذارند

اما نه وقتی که درمیانشان هستی

آنجا که درمیان خاک خوابیدی

سنگ تمام را میگذارند و میروند

***

کافیه سربزیرباشی

گرگ شدن اینروزها،با بره اشتباهت میگیرن

خیزبرمیدارن برای دریدنت

***

گول دنیا رومخور،ماهیان شهرما ازکوسه وحشیترن

بره های این حوالی گرگها رامیدرند

سایه ازسایه هراسان درمیان کوچه ها

زنده ها هم آبروی مردگان را میبرن

***

 لنگه های چوبی درحیاطمان گرچه کهنه اند وجیرجیرمیکنن

ولی خوش بحالشان که لنگه هم هستن

 

کود آهن


کود آهن دیپ گرین 

با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام به همگی شما دوستان و همراهان گرامی، باید خدمت شما عرض کنم که این بلاگ جایگاهی برای اطلاع رسانی درباره برخی از مطالب که به نظر این بنده جالب وقابل تامل می نمود ایجاد گردید وبه لطف شما عزیزان که قرار است دراین مسیر بنده را با ارسال نظرات و پیشنهادات و احیانا انتقادات خود یاری فرمایید کمال تشکر و قدردانی را دارم .با ارادت خالصانه، (Almoo)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کود آهن


    کود آهن دیپ گرین 

    با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1,274
  • بازدید کلی : 42,276
  • انواع سمعک


    انواع سمعک آنالوگ و دیجیتال

    مارک های معروف