loading...
آبی آسمونی دلم
کود آهن

کود آهن دیپ گرین با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

َAlmoo بازدید : 31 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

 

شاهی: ایده آل برای کودکان

میوه ها و سبزیجات برای رشد کودکان اهمیت زیادی دارند. شاهی نیز جزو سبزیجات ایده آل برای کودکان است. چون حاوی آهن، زینک، کلسیم، منیزیم و ویتامین های C ،K ،E ،B1 و B6 است. توصیه می کنیم به کودکانتان نیز شاهی بدهید. حتی می توانید آب شاهی را گرفته و به آب میوه های مورد علاقه آن ها اضافه کنید. چون شاهی به راحتی با هر نوشیدنی میکس می شود و تغییر چندانی در طعم آن ایجاد نمی کند.

 

 

َAlmoo بازدید : 23 شنبه 15 آبان 1395 نظرات (0)

 

ﻏﺬﺍﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﺑﺪﺑﻮﯾﯽ ﺑﺪﻥ می ﺷﻮﻧﺪ

بدون شک تاکنون در محل کار یا بیرون با افرادی ملاقات کرده اید که بوی تند عرق می دهند، نفسشان بدبو و تمام تنشان خیس عرق است. این تجربه باعث شکل گیری تصویری از فرد می شود که برای همیشه در ذهن می ماند... در برخی موارد فرد تقصیری ندارد. برخی مواد غذایی باعث تغییر بوی بدن شده و مایه ی آبروریزی می شوند. بنابراین علاوه بر رعایت بهداشت لازم است که قبل از ملاقات های رسمی و مهم از مصرف برخی مواد غذایی مانند مارچوبه، قهوه، کلم، پیاز و غیره بپرهیزید. با ما باشید تا با لیست دقیق تری از این مواد غذایی بد بو کننده و به اصطلاح آبروبر آشنا شوید.

 

 

َAlmoo بازدید : 29 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

 

راه حل هوشمندانه برای جلوگیری از فوران قند خون در مبتلایان به دیابت نوع دو، انتخاب سبزیجات کم کربوهیدرات است. سبزیجات غیر نشاسته ‌ای یا کم کربوهیدرات حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر و در عین حال کم کالری هستند. ضمن این که مواد شیمیایی گیاهی موجود در آنها منجر به حفظ قند خون در محدوده سالم می شود.

 

 

 

َAlmoo بازدید : 35 چهارشنبه 05 آبان 1395 نظرات (0)

سلام دوستان 

حالا میتونید از این طریق یک خرید خوب رو تجربه کنید و از تخفیف لذت ببرید بدون اینکه وقت زیادی رو صرف کنید

 

َAlmoo بازدید : 29 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

 

در فصل پاییز این خوراکی ها را نخورید

 

در فصل پاییز باید از زیاده‌روی در مصرف میوه‌های سرد و تر تابستانی، لبنیات، قهوه، نسکافه، کاکائو، سیر و پیاز نیز پرهیز کرد و این مسئله در حالی بوده که متأسفانه امروزه در همه روزهای سرد سال هندوانه در میوه‌فروشی‌ها به فروش می‌رسد و مصرف خوراکی‌هایی همچون خیار و کاهو نیز ذره‌ای کم نمی‌شود.

آبگوشت با گوشت بره، آش‌های ساده، مرغ‌های درشت، تخم‌مرغ عسلی، شیرینی‌های طبیعی از شکر و بادام و پسته (مانند جوز قند)، مصرف آن برای فصل پاییز توصیه شده است، البته سفارش شده که افراد با رعایت تعادل و بر حسب مزاج فردی و شرایط جسمی، سنی، گوارشی و اقلیمی از خوردنی‌های مناسب فصل پاییز بهره‌مند شوند.

دستیار دکترای تخصصی طب سنتی ایران در دانشگاه شاهد، ادامه داد: در فصل پاییز باید از نوشیدن آب بسیار سرد پرهیز کرد و قوانین نوشیدن آب را به خوبی مورد توجه قرار داد. مثلاً پرهیز از نوشیدن آب در میانه خواب و صبح ناشتا، از یک ساعت پیش تا یک ساعت پس از غذا و همراه با آن، در داخل و بلافاصله پس از حمام و استخر و سونا، با فاصله کوتاه از ورزش سنگین از جمله مواردی است که در نوشیدن آب هنگام پاییز باید مورد توجه قرار گرفت.

ناصر رضایی‌پور متخصص طب سنتی، در ارتباط با تدابیر تندرستی در فصل پاییز اظهار داشت:‌در این فصل باید تا جایی که ممکن است تری یا رطوبت بدن را افزایش دهیم و از رفتارهایی که موجب خشک‌تر و سردتر شدن بدن می‌شود، پرهیز کنیم. توصیه شده است که در این فصل با دقت و وسواس بیشتری از غذاهایی همچون غذاهای مانده، گوشت گوساله، گاو، کنسروجات، کمپوت، سوسیس و کالباس، فست‌فود، ادویه‌های تند و تیز، بادمجان، قارچ، دوغ ترش و چای پررنگ پرهیز کنیم.

َAlmoo بازدید : 21 سه شنبه 06 مهر 1395 نظرات (0)

 

وقتی افراد احساس گرسنگی می کنند اشتهای بسیار زیادی دارند و در مورد نوع غذایی که می خواهند بخورند، چندان توجه ای به خرج نمی دهند. اما چنین عادتی بسیار خطرناک است و بدن را دچار مشکل می کند. زیرا مصرف برخی از خوراکی ها، مناسب معده خالی نیست و سلامت بدن را به خطر می اندازد.

 

 

َAlmoo بازدید : 25 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

 

خواص پیاز

پیاز یکی از گیاهان بسیار قدیمی است که انسان آن را شناخته و در غذای خود استفاده می کرده است. در کتابهای پزشکان قدیم از پیاز به سبب داشتن الیاف و ویتامین ها و فلزات به عنوانداروخانه‌ای کامل نام برده شده است.

 

َAlmoo بازدید : 35 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

 

سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید

مواد غذایی که باید در رژیم غذایی خود بگنجانید

تأثیر مواد غذایی سالم بر سلامت، بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن یک رژیم غذایی سالم، متعادل و متنوع به میزان 80 درصد در برطرف کردن اختلالات و بیماری ها تأثیر مثبت دارد. سبزیجات خام، میوه ها، چربی های خوب و پروتئین های باکیفیت، تأثیر زیادی در سلامتی دارند. اگر می خواهید سالم و تندرست بمانید باید این مواد غذایی را در رژیمتان داشته باشید. در ادامه چند ماده غذایی فوق العاده را معرفی کرده و توصیه می کنیم حتماً یکی از این مواد غذایی را در برنامه روزانه تان بگنجانید.

 

 

کود آهن


کود آهن دیپ گرین 

با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام به همگی شما دوستان و همراهان گرامی، باید خدمت شما عرض کنم که این بلاگ جایگاهی برای اطلاع رسانی درباره برخی از مطالب که به نظر این بنده جالب وقابل تامل می نمود ایجاد گردید وبه لطف شما عزیزان که قرار است دراین مسیر بنده را با ارسال نظرات و پیشنهادات و احیانا انتقادات خود یاری فرمایید کمال تشکر و قدردانی را دارم .با ارادت خالصانه، (Almoo)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کود آهن


    کود آهن دیپ گرین 

    با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 1,253
  • بازدید کلی : 42,255
  • انواع سمعک


    انواع سمعک آنالوگ و دیجیتال

    مارک های معروف