loading...
آبی آسمونی دلم
کود آهن

کود آهن دیپ گرین با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

َAlmoo بازدید : 46 جمعه 02 مهر 1395 نظرات (0)

 

با توجه به نقش مهم کبد در حفظ تندرستی، شاید تصور ‌کنید که کوچک‌ترین مشکل مربوط به کبد سریع آشکار می‌شود اما چنین نیست. به گفته متخصصان به بیماری هپاتیت C اپیدمیک خاموش گفته می‌شود زیرا بسیارى از افرادی که دچار این بیماری می‌شوند از آن آگاه نمی‌شوند.

 

َAlmoo بازدید : 33 دوشنبه 29 شهریور 1395 نظرات (0)

 

زمان مصرف برخی داروها برای جلوگیری از کمبودهای تغذیه‌ای باید مراقب باشیم که یک سری از داروها را با یک سری از خوراکی ها نخوریم.

 

َAlmoo بازدید : 24 یکشنبه 28 شهریور 1395 نظرات (0)

 

شاید فکر کردن درباره این مسئله چندان خوشایند نباشد اما همه ما دیر یا زود خواهیم مُرد. همه ما با تاریخ انقضا به دنیا می‌آییم و کاری هم نمی‌توانیم برای این موضوع بکنیم. انتخاب‌ سبک و نوع زندگی همراه با عوامل زیست‌محیطی می‌تواند مسبب مرگ زودهنگام شود. بهترین کار این است که تمام تلاشتان را بکنید و چندان نگران احتمالات حقیقی اما نه چندان نزدیک نباشید و به خودتان بابت این مسئله آسیب وارد نکنید. اگر نسبت به داشتن یک زندگی طولانی‌تر و سالم‌تر خیلی جدی هستید، بهتر است ببینید که آیا هیچ یک از نشانه‌های زیر درباره شما و وضعیت فعلی‌تان صدق
می‌کند یا نه.
 
 
 
َAlmoo بازدید : 29 پنجشنبه 25 شهریور 1395 نظرات (0)

 

دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است

 

 دارچین یکی از گیاهان خیلی خوب و مفید برای درمان زود انزالی می باشد. دارچین از زمان های قدیم برای درمان زود انزالی و ناتوانی جنسی مفید بوده است و امروزه هم این گیاه دارویی یکی از بهترین راه های درمان می باشد. دارچین به خاطر طعم دلپذیری که دارد معمولأ هم در غذا و هم در نوشیدنی های گرم و سرد می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

َAlmoo بازدید : 30 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (0)

 

مشکلات درپاها که نشانه بیماری است

وضعیت پاها می تواند خیلی از ناراحتی‌ها را آشکار کند.علاوه بر این‌که کف پا دارای یک‌ چهارم تمام استخوان‌های بدن انسان است، پاها، کل وزن افراد را نیز تحمل می‌کنند. حدود 33 مفصل، 100 تاندون‌، عضلات، رباط، اعصاب و رگ های خونی که با قلب، ستون فقرات و مغز ارتباط پیدا می‌کنند.بنابراین جای تعجب ندارد که اگر برای پاها، مشکل به وجود بیاید احتمال دارد که کل بدن نیز تحت تاثیر قرار ‌بگیرد. اما ده مورد از مشکلات بدن انسان که می‌توان از طریق وضعیت پا تشخیص داد، همه موارد به علت بیماری زمینه‌ای است.

 

َAlmoo بازدید : 29 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

 

کاری که امروز می‌توانید بکنید این است. بگذارید به آن بیمه‌نامه‌ای برای شادی فردا بگوییم.

ممکن است این سوالات را پشت گوش بیندازید و تصور کنید فرداهای دیگر به آنها پاسخ می‌دهید ولی یادتان باشد، فردا ممکن است هیچوقت نرسد!

 

چه فکرهایی از ذهنتان خواهد گذشت؟ شما با سوالات سختی روبه‌رو خواهید شد: سوالاتی مثل: آیا به اندازه کافی فعالیت کردم؟ به اندازه کافی عاشق شدم؟ به اندازه کافی خوشحال بودم؟

وقتی می‌خواهید به نزدیک‌های قله این زندگی پر فراز و نشیب برسید، دلتان می‌خواهد با شور و اشتیاق برسید یا با زانوهایی خسته از پشیمانی؟ در طول مسیر با کمک دوستان و خانواده از طوفان‌ها، چاله‌های عمیق و خطرات زیادی عبور کرده‌اید و الان تقریباً نزدیک به انتهای مسیر هستید. همه زندگی‌تان شما را به سمت این لحظه کشانیده است و یک چیز مشخص است: این صعود نهایی را همه باید به تنهایی انجام دهیم.

َAlmoo بازدید : 37 پنجشنبه 07 مرداد 1395 نظرات (0)

 

تحقیقات نشان می دهد شیر نوعی سوسک حمام تا چهار برابر مغذی تر از شیر گاو است و به همین دلیل دانشمندان تصور می کنند که می توان از آن به عنوان منبع غذایی نسل آینده استفاده کرد.

اگرچه اکثر انواع سوسکهای حمام شیری از خود تولید نمی کنند اما گونه ای موسوم به Diploptera punctuate وجود دارد که به دلیل آنکه تنها گونه زنده زا در میان سوسکهای حمام محسوب می شود از سایر انواع سوسکها متمایز است. تحقیقات نشان داده که این سوسک نوعی شیر حاوی کریستالهای پروتئینی برای تغذیه بچه سوسکهایش تولید می کند.

این واقعیت که یک حشره بتواند شیر تولید کند برای دانشمندان حیرت انگیز است اما نکته مهمتر این است که هر یک از کریستالهای پروتئینی شیر این سوسک بیش از سه برابر کریستالهای شیر بوفالو انرژی زاست. دانشمندان با علم به این موضوع که امکان شیردوشی از سوسکها منطقی به نظر نمی رسد بر آن شدند تا ژنهای مسؤل تولید کریستالهای پروتئین شیر این نوع سوسک را توالی سازی کنند تا امکان تولید آن در محیط آزمایشگاهی را مورد بررسی قرار دهند.

یکی از دانشمندانی که در این پروژه حضور داشته می گوید: کریستالهای موجود در شیر سوسک غذایی کامل محسوب می شود که حاوی پروتئین، چربی و قند است. اگر به توالی سازی آنها با دقت نگاه کنید متوجه اسید آمینه های حیاتی می شوید.

 

َAlmoo بازدید : 29 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

 

کارلا گیاهی که میتواند دیابت را کنترل کند

بیماران دیابتی از مصرف مواد قندی از قبیل قند، شکر، پولکی، کیک، شیرینی، شکلات، عسل، مربا، خرما، بستی و نوشابه باید پرهیز کنند

بدلیل اینکه قند خون را بلافاصله به مقدار زیاد بالا می برند، اما اغلب بیماران هوس شدیدی نسبت به مصرف آنها پیدا می کنند… مصرف کارلا همراه مواد یاد شده، به آنها این امکان را می دهد تا در حد رفع میل خود بدون بوجود آمدن مشکلی بتوانند مقادیری از شیرینی را مصرف نمایند. این موضوع در هندوستان به صورت یک تجویز عمومی درآمده است.

 

کارلا یکی از سبزیجات معروف آسیای جنوبی است و در آمازون، آفریقای شرقی، جزایر واقع در دریای کارائیب و جنوب امریکا به منظور تأمین غذا و دارو کشت می شود و از خانواده کدوئیان است. گیاهی یکساله و تک پایه و به ظاهر مثل خیار است با تعدادی زگیل که روی سطح میوه آن قرار دارد با وجود اینکه طعم آن تلخ است. از کدوهای مغزی محسوب می شود. علاوه بر آن سبزی متنوعی است و مصارف چند بعدی دارد. گیاهی است که از ریشه، ساقه، برگ، میوه و تخم آن استفاده غذایی و دارویی عدیده ای می شود.

 میوه ی کارلا از نظر تغذیه مشابه سایر کدوهاست. اما ویژگی استثنایی کارلا سرشاری آن از ویتامین ث می باشد و نوع دیگری از آن سرشار از ویتامین آ است. ارزش دارویی کارلا برای تنظیم و کنترل دیابت و مبارزه با بیماری ها، موجب شده تا توجه دانشمندان سراسر جهان را به خود جلب نماید. اخیراً بذر یکی از ارقام کارلا از هندوستان وارد ایران شده و برای مصارف دارویی کشت شده است و می توان گفت تولید کارلا در مناطق گرمسیری ایران مثل سیستان و بلوچستان و هرمزگان و بوشهر امکان پذیر است.

 دیابت در ایران در حال رشد است و نوع دوم آن از رشد بیشتری برخوردار بوده که از مهم ترین علل این افزایش تغییر الگوهای زندگی و محیطی است. با توجه به تأیید منابع غنی و فراوان علمی، اعجازانگیز گیاه کارلا اثبات شده است و مهم ترین خاصیت آن درمان کننده دیابت است و کشور ما تاکنون از این گیاه دارویی ارزشمند محروم بوده است.

 

خواص دارویی کارلا:

 درمان کننده دیابت، کشنده باکتریها، ویروس ها، کشنده سلول های سرطانی، کشنده سلول های سرطان خون، پیشگیری از تومورها، کاهش دهنده ی قند خون، کاهش دهنده فشار خون، کاهش دهنده دمای بدن، کاهش دهنده ی کلسترول.

مردم هند از این میوه ها به منظور درمان محلی و سنتی دیابت ها استفاده می کنند.

در واقع این گیاه مخلوطی از فلاونوئیدها و آلکالوئیدها می باشد که سبب تولید انسولین بیشتر در لوزالمعده و نتیجتاً سبب کنترل قند خون در بیماران دیابتی می گردد.

 

کود آهن


کود آهن دیپ گرین 

با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام به همگی شما دوستان و همراهان گرامی، باید خدمت شما عرض کنم که این بلاگ جایگاهی برای اطلاع رسانی درباره برخی از مطالب که به نظر این بنده جالب وقابل تامل می نمود ایجاد گردید وبه لطف شما عزیزان که قرار است دراین مسیر بنده را با ارسال نظرات و پیشنهادات و احیانا انتقادات خود یاری فرمایید کمال تشکر و قدردانی را دارم .با ارادت خالصانه، (Almoo)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کود آهن


    کود آهن دیپ گرین 

    با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 1,323
  • بازدید کلی : 42,325
  • انواع سمعک


    انواع سمعک آنالوگ و دیجیتال

    مارک های معروف