loading...
آبی آسمونی دلم
کود آهن

کود آهن دیپ گرین با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

َAlmoo بازدید : 47 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

 

وارد کردن صحیح میوه‌جات به برنامه‌غذایی، با جذب ویتامین‌ها و تقویت دستگاه گوارش فواید بسیار بیشتری به بدنتان می‌رساند. اگر به خواص غذایی میوه‌ها نگاه کنیم، می‌بینیم که بیشتر آنها منبع بسیار خوبی از فیبر، پتاسیم، ویتامین C و فولات و بسیاری ویتامین‌های دیگر هستند. این خواص غذایی از شما دربرابر بیماری‌ها محافظت می‌کند و احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی، سکته و فشارخون بالا را در شما کاهش می‌دهد. ولی خوردن بی توجه آنها بدون اینکه دانشی درمورد خواص غذایی آنها داشته باشید، ممکن است بیشتر از اینکه برای سلامتی تان مفید باشد، آن را دچار مشکل کند. این اصلی‌ترین قانون برای خوردن میوه‌جات است برای همین در اینجا قصد داریم شما را با روش‌های درست خوردن میوه آشنا کنیم. اگر این راهکارها را یاد بگیرید و عمل کنید، کل بدنتان از شما تشکر خواهد کرد و انرژی به مراتب بسیار بیشتری هم خواهید داشت.

 

 

َAlmoo بازدید : 277 دوشنبه 21 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

برای داشتن رابطه جنسی دانستن راه‌های تحریک جنسی زنان و مردان لازم و ضروری است

لمس و ماساژ برای تحریک جنسی همسر

انجام ماساژ تحریکی بصورت یک عمل منظم در روابط جنسی یکی از مؤثرترین راههای افزایش ارتباط فیزیکی و احساسی است. عشق ورزی و نوازشهای گرم دستها بر روی پوست، طریقی که دستها بر روی بدن می چرخند، و لمس آرام عضلات و بافتها همگی با زبان بیصدای لمس، گویای حس درونی شما نسبت به یکدیگر است.

 

 

َAlmoo بازدید : 23 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

متاسفانه هر کدام از ما ابعاد شخصیتی معیوبی داریم که در درون ما هستند و ممکن است زندگی ما را تحت تأثیرات منفی خود قرار دهند. اگرچه همه ما انسانیم و شخصیت هرکدام از ما نواقصی دارد بعضی از مسائل به شدت سمی هستند. آن ها شادی ها، روابط، عزت نفس و آرزوهای ما را نشانه می گیرند. در ادامه به ۱۰ مورد از این مسائل می پردازیم تا در درون خود آن ها را کشف و البته ضبط کنیم!

 

 

َAlmoo بازدید : 37 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (1)

 

 

چند سالی است که حلول ماه مبارک رمضان با روزهای بلند تابستان همزمان شده و بسیاری از روزه‌داران برای آنکه بتوانند روزهای طولانی و گرم را تاب بیاورند، در وقت سحر و افطار بیش از حد مایعات یا مواد غذایی مصرف می‌کنند یا سراغ غذاهای نامناسب می‌روند و درنتیجه با پایان ماه مبارک رمضان دچار اضافه‌وزن شده یا به خاطر بروز ناراحتی‌های گوارشی اصلا موفق نمی‌شوند تمام روزه‌های خود را بجا بیاورند.

اگر سال‌های گذشته با چنین مشکلاتی مواجه شده‌اید، احتمالا امسال هم سردرگم مانده‌اید که برای حفظ سلامت بدن طی یک ماه روزه‌داری چه روندی را باید در برنامه غذایی خود درپیش بگیرید که در پایان ماه مبارک رمضان با سری برافراشته نماز عید فطر را بجا بیاورید. در این مطلب به شما خواهیم گفت کدام غذاها برای وعده‌های سحری و افطاری مناسب‌ترند و چگونه پیش از حلول ماه مبارک رمضان جسم خود را برای روزه‌داری آماده کنید.

 

 

َAlmoo بازدید : 25 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

خواب کافی

افرادی که پنج تا شش ساعت در شب می خوابند، هنگام تماس با ویروس سرماخوردگی  تا سی درصد احتمال ابتلایشان به بیماری افزایش می یابد. در حالیکه این احتمال برای افرادی که هفت تا هشت ساعت در شب می خوابند، تا هفده درصد کاهش می یابد.

تقویت ذهن

آنچه امروزه پزشکان به آن معتقدند این است که باور و فکر انسان بر بیمار شدن یا نشدن او اثر می گذارد. این در واقع همان چیزی است که از آن به عنوان تلقین یاد می کنیم. تلقین و نوع تفکر ما می تواند بر ابتلای ما به بیماری ها تأثیرگذار باشد. بنابراین بهتر است همیشه مثبت فکر کنیم و خصلت مثبت اندیشی را در خودمان تقویت کنیم.

کنترل استرس

ثابت شده است که استرس بر تضعیف سیستم ایمنی بدن اثر زیادی می گذارد. اغلب بیماری ها به علت فشاری بروز می کنند که استرس بر ارگان های مختلف بدن وارد می کند. بنابراین باید هدف تان پیدا کردن راهی برای کنترل استرس باشد تا روش سالم را در زندگی دنبال نمایید.

استفاده زیاد از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی در افزایش بیمار شدن شما موثر است

بهتر است عوامل استرس زا را شناسایی کرده و برای رفع آن ها برنامه ریزی کنید.

از راه های کلی کنترل استرس می توان به تفکر، همنشینی با دوستان، ورزش، عبادت و غیره اشاره نمود.

تمیز بودن

همیشه حواستان به این نکته باشد که پس از تماس با وسایل کثیف مانند دکمه آسانسور، میله اتوبوس و  مترو، درهای ورودی ، وسایل پارک و غیره دست هایتان را با آب و صابون بشویید. وجود خراش یا بریدگی یا سوختگی در پوست دست می تواند امکان آلودگی با میکروب ها را بالا ببرد، زیرا در این حالت ها راه ورود آلودگی ها به داخل پوست باز است. شستن دست ها با صابون باید حداقل 15 ثانیه طول بکشد.

پافشاری روی ورزش

ورزش سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و احتمال ابتلا به بیماری هایی مانند عفونت دستگاه تنفسی را کاهش می دهد. بهتر است هر هفته سه بار وقت خود را در باشگاه های ورزشی بگذرانید و ورزش کنید.

ارتباط از راه دور

استفاده بیش از حد از وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی در افزایش بیمار شدن شما موثر است. این وسایل همیشه پر از میکروب هستند. بهتر است کارهایی را که می توان به صورت غیر حضوری انجام داد، با ابزار هایی مانند تلفن، رایانه و اینترنت انجام دهید.

ویتامین ث جادویی

شواهد علمی نشان می دهد که ویتامین ث می تواند در بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن بسیار تأثیرگذار باشد. اغلب افرادی که بیمار نمی شوند، گاهی تا چهار بار در روز موادی را مصرف می کنند که دارای ویتامین ث هستند. شما نیز هرگاه احساس کردید که در حال مریض شدن هستید، مصرف مواد خوراکی غنی از این ویتامین جادویی را از افزایش دهید.

َAlmoo بازدید : 25 یکشنبه 30 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

تداوم با نشاط یک زندگی زناشویی نیازمند گذشت و ایثار است، چرا که وقتی همسران ندانند چگونه گذشت کنند، ناراحتی ها انباشت می شوند و دست آخر به یک روابط سرد و ناراحت کننده منجر می شود.

 زندگی زناشویی اگر بر اساس محبت و صداقت بنا نهاده شود، می تواند خوشبختی و آرامش را برای طرفین درپی داشته باشد. البته اصولی وجود دارد که رعایت آنها می تواند روند کلی زندگی زناشویی را با موفقیت و شادکامی همراه کند.

 در زندگی زناشویی تمرکز روی چیزهای مثبتی که یک رابطه را خوب و زنده نگه می دارد، بسیار مهم است. محققان می گویند برای اینکه یک رابطه به کارکرد خود ادامه دهد، لازم است که نسبت خاصی از خوبی در مقابل بدی وجود داشته باشد واین رقم حیرت آورپنجاه پنجاه نیست بلکه پنج به یک است. در مقابل هر تعامل منفی یا تنش زا باید پنج تعامل مثبت وجود داشته باشد. به برخی از این ابعاد مثبت اشاره می کنیم.

 

 

َAlmoo بازدید : 29 شنبه 29 خرداد 1395 نظرات (0)

 

 

تخمین‌زده شده است فواید 10 دقیقه این ورزش، با 30 دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین این ورزش باعثبهبود چابکی، سرعت، تعادل و هماهنگی می‌شود.

اگر می‌خواهید هم چربی‌های‌تان را بسوزانید، هم خلق و روحیه‌ای عالی داشته باشید، طناب بزنید. فكر نكنید طناب زدن فقط بازی بچه‌هاست. این ورزش‌ یكی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین حركت‌های ورزشی است...

یکی از باصرفه‌ترین و كم‌هزینه‌ترین ورزش‌ها برای بهبود عملکرد سیستم قلبی- عروقی، طناب زدن است كه می‌توان آن را در یك فضای كوچك اجرا كرد. این تمرین می‌تواند مقدار زیادی کالری را در یک دوره کوتاه زمانی بسوزاند. تخمین‌زده شده است فواید 10دقیقه طناب زدن، با 30 دقیقه دوی آرام تقریبا برابر است. همچنین طناب زدن باعث بهبود چابکی، سرعت، تعادل و هماهنگی می‌شود.

 

 

کود آهن


کود آهن دیپ گرین 

با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام به همگی شما دوستان و همراهان گرامی، باید خدمت شما عرض کنم که این بلاگ جایگاهی برای اطلاع رسانی درباره برخی از مطالب که به نظر این بنده جالب وقابل تامل می نمود ایجاد گردید وبه لطف شما عزیزان که قرار است دراین مسیر بنده را با ارسال نظرات و پیشنهادات و احیانا انتقادات خود یاری فرمایید کمال تشکر و قدردانی را دارم .با ارادت خالصانه، (Almoo)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کود آهن


    کود آهن دیپ گرین 

    با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,252
  • بازدید کلی : 42,254
  • انواع سمعک


    انواع سمعک آنالوگ و دیجیتال

    مارک های معروف