loading...
آبی آسمونی دلم
کود آهن

کود آهن دیپ گرین با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

َAlmoo بازدید : 39 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

 

چرا مردها بازی‌های ذهنی انجام می‌دهند؟

اگر شک دارید که طرفتان ممکن است با شما بازی کند، هنوز دیر نیست. این بازی‌ها به دلایل مختلف انجام می‌شوند. اگر درک می‌کنید که چطور و چرا این بازی‌ها را با شما انجام می‌دهد، آنوقت می‌توانید شما هم با او بازی کرده و از او جلو بیفتید. ما در اینجا به دلایلی که ممکن است باعث شود کسی این بازی‌ها را با طرفش انجام دهد اشاره می‌کنیم و بعد متداول‌ترین این بازی‌ها را توضیح می‌دهیم و به شما آموزش می‌دهیم چطور آن بازی‌ها را ببرید. اینها سه دلیل اصلی این بازی‌های ذهنی فریبنده هستند:

بعضی مردها واقعاً عاشق این هستند که با زن‌ها بازی‌های ذهنی انجام دهند. اگر از خودتان می‌پرسید که بازی‌های ذهنی چه هستند، باید بگوییم که این بازی‌ها انواع مختلفی دارند ولی همه آنها یک ویژگی دارند: فرستادن سیگنال‌های مختلط برای بازی کردن با احساسات کسی.

 

َAlmoo بازدید : 30 دوشنبه 04 مرداد 1395 نظرات (0)

 

درمان سردرد با نوشیدنی خانگی

سردرد را می توان یکی از بدترین دردها دانست . در موارد شدید باز نگه‌داشتن چشم‌ها و انجام دادن کارهای روزمره نیز دشوار می‌شود. سردرد می‌تواند ناشی از دلایل مختلف باشد و گاهی هم علت مشخصی ندارد . سردرد می‌تواند علایمی از سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت، خستگی، تغذیه نامناسب، استرس، صرف زمان بیش‌ازحد مقابل رایانه، افسردگی ، افزایش فشارخون و ....باشد. در این مطلب آبمیوه ای را برای درمان سردرد به شما معرفی می کنیم.

 

مواد لازم برای نوشیدنی خانگی برای درمان سردرد

آب‌ لیمو : نصف پیمانه 
عسل : یک قاشق غذاخوری 
استوخودوس : 2 قطره روغن 
 
در صورتی‌ که سردرد شما علت خاص یا عمده ای ندارد، این معجون به‌طور مؤثر سردرد را از بین می‌برد. این معجون سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که وارد جریان خون می‌شود و التهاب رگ‌ها در قسمت سر را کاهش می‌دهد در نتیجه به‌طور چشمگیری از درد کاسته می‌شود.

علاوه بر آن این معجون ضد اسپاسم نیز هست و به‌طور مؤثر سردردهای مربوط به سرماخوردگی و استرس را از بین می‌برد. کافی است تمامی مواد را با هم مخلوط‌ کنید و هر بار که دچار سردرد شدید، آن را ولرم میل کنید .

َAlmoo بازدید : 157 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

 

وایاگرا چه کار می کند؟

در اغلب مردها گه گاه اشکالاتی در نعوظ دیده می شود، که اگر این اتفاق به طور مکرر رخ دهد، احتیاج به درمان دارد. دیابت، فشار خون بالا، مشکلات قلبی، عدم تعادل هورمونی و مسائل مربوط به پروستات، عوارض بعضی از داروها به ویژه داروهای ضدفشار خون و روانگردان، همچنین اضطراب، افسردگی و عدم اعتماد به نفس، از جمله عواملی هستند که احتمال اختلالات نعوظ را افزایش می دهند.

وایاگرا با شل کردن عضلات آلت تناسلی مردانه، باعث نفوذ مقدار بیشتری خون، به آن شده و در نتیجه میزان نعوظ را افزایش می دهد و اغلب برای درمان اختلال نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می گیرد، اما موارد مصرفی دیگری نیز دارد که با نظر پزشک تعیین می شود. بررسی پژوهشگران ایتالیایی نشان داده است، میزان هورمون جنسی تستسترون در مردانی که از این دارو استفاده می کنند، افزایش می یابد.

این قرص به راحتی و به سرعت از دستگاه گوارش جذب می شود. وایاگرا توسط آنزیم های کبدی متابولیزه می شود و کبد و کلیه در دفع آن نقش دارند. سیلدنافیل یا وایاگرا به صورت قرص هایی با پوشش آبی رنگِ 25، 50 و 100 میلی گرم در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

از عوارض داروهای تقویت کننده جنسی چه میزان اطلاع دارید؟ آیا از تاثیرات منفی آن ها روی دیگر اعضای بدنتان اطلاعی دارید؟ می خواهیم شما را از عوارض مصرف این قبیل داروهای جنسی مطلع کنیم.

 

َAlmoo بازدید : 47 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

 

در علم پزشکی پیشگیری بهتر از درمان است و با یک زندگی سالم و انجام تمهیداتی می توان از بسیاری از بیماریها از جمله اختلال نعوظ پیشگیری کرد.

ده نکته ای که در پائین توضیح داده می شوند دارای چنان اثرات مضر بر روی نعوظ در مردان هستند که به آنها قاتل نعوظ در مردان گفته می شود:

علل اختلال نعوظ در مردان

اختلالات جنسی در مردان دارای طیف وسیعی هستند که اختلال در نعوظ یکی از مهمترین آنها است. اختلال در نعوظ دارای علل زیادی است و هر علت درمان مخصوص بخود دارد. یک تعداد مواردی هستند که دارای اثرات مضر خیلی شدید بر عملکرد جنسی مردان می باشند و با اجتناب و یا برطرف کردن موارد فوق می توان از ایجاد اختلال در نعوظ جلوگیری و یا برطرف کرد.

استرس با آزاد کردن موادی بنام کاتکول آمینها سبب از بین رفتن نعوظ مرد می شود.



َAlmoo بازدید : 98 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

مزاج شما دموی است یا صفراوی؟ بلغمی یا سوداوی؟

دانشمندان طب سنتی ایران معتقدند مزاج‌ها بی‌نهایت است و مزاج هیچ فردی مشابه دیگری نیست؛ همان‌طور که اثر سرانگشتان افراد متفاوت است، ولی برای یادگیری اولیه و همچنین سهولت انجام دستورالعمل‌ها، طبقه‌بندی چهارگانه مزاج‌ها می‌تواند تا حد زیادی مشکلات را حل کند. بر‌این‌اساس، در یک طبقه‌بندی ساده، افراد سالم به 4 گروه مزاجی تقسیم می‌شوند. در واقع، اگر بدن انسان از مقادیر متناسب خاک، آب، هوا و آتش ترکیب شده باشد، «مزاج معتدل» به وجود می‌آید که صرفا در حالت فرضی وجود دارد. اگر یکی بر دیگری برتری داشته باشد، مزاج‌های چهارگانه اصلی؛ یعنی مزاج‌های «سوداوی، بلغمی، دموی و صفراوی» ایجاد می‌شود.

  1. -در شخص «سوداوی»، سردی و خشکی، غلبه دارد

  2. -در فرد «بلغمی»، سردی و تری، غلبه دارد

  3. -در فرد «دموی» گرمی و تری، غلبه دارد

  4. -در شخص «صفراوی» ‌گرمی و خشکی غلبه دارد

 

 

َAlmoo بازدید : 81 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

جوش صورت یکی از مشکلات پوستی است که می توانید با روش های خانگی آن را درمان کنید.

با مواد طبیعی می توانید جوش های صورت تان را درمان کنید.

جوش های صورت تان را با روش های خانگی درمان کنید

رو به روی آینه ایستاده اید و مدت ها مشغول ریشه کن کردن جوش های ریز و درشت روی صورتتان می شوید، جوش هایی که امروز از بین می روند و فردا دوباره سر باز می کنند. اغلب ما برای خلاص شدن از این نقاط قرمز دست به دامان پزشکان و کرم ها و داروهای رنگارنگ می شویم.

اما شیوه های ساده تر و در عین حال کم خرج تری برای درمان این جوش های همیشه حاضر وجود دارد، درمان هایی که تنها و تنها به وسیله برخی خوراکی های خانگی انجام می شوند. اگر شما به خاطر جوش های صورت همیشه در عذاب هستید و دیگر نمی دانید برای پاک شدن آنها چه کنید، گزارش ما را بخوانید و با راه های آسان بهره مندی از پوستی صاف و درخشان آشنا شوید :

 

 

َAlmoo بازدید : 70 دوشنبه 28 تیر 1395 نظرات (0)

 

زردچوبه علاوه بر خوش طعم کردن غذا، خاصیت دارویی نیز دارد.

این ادویه برای پوست نیز مفید است و باعث درخشندگی پوست می شود و به طور طبیعی با جوش مقابله می کند.

مواد مورد نیاز لوسیون ضد جوش زرد چوبه

پودر بادام : 3 قاشق غذاخوری 
زردچوبه : یک هشتم قاشق غذاخوری 
آبلیمو : یک قاشق غذاخوری 
ماست : مقداری

طرز تهیه لوسیون ضد جوش زردچوبه

در یک ظرف ماست را با پودر بادام مخلوط کنید.
- آبلیمو و زردچوبه را به آرامی به آن اضافه و شروع به هم زدن آن کنید. این ترکیب نیاز به هم زدن زیاد دارد.
- ترکیب آماده است و باید پس از تهیه، برای جلوگیری از فاسد شدن آن، در ظرفی با درپوش قرارداد و درون یخچال گذاشت.

 

نکته

- اگر از ماست ارگانیک یا ماستی که خودتان تهیه کرده اید، استفاده کنید بهتر است، زیرا این گونه ماست ها، مواد افزودنی کمتری دارد.
- توصیه می شود از این لوسیون 15 دقیقه قبل از شستن پوست استفاده کنید. این لوسیون برای صورت و گردن و بدن است.

َAlmoo بازدید : 59 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

 

شاید این روزها کمتر کسی باشد که از اثرات افسردگی آگاهی نداشته باشد و این تاثیرات علاوه براین که از درون باعث فروپاشی فرد میشود، محیط زندگی راهم برای او غیر قابل تحمل می سازد، البته با پیشرفت علم روانپزشکی و روان درمانی و گاهی با استفاده از داروهایی که این پزشکان توصیه میکنند و راهای جدیدی که باعث از بین رفتن این افسردگیها شده، برگشت به زندگی را برای این افراد فراهم کرده است. ضمنا باید دانست که استفاده از بعضی داروهایی که برای افسردگی تجویز میشود بصورت خود درمانی و خودسر اصلا کار درستی نمی باشد و گاهی باعث تشدید در حالات افسردگی را درپیش خواهد داشت.

 

 

 

کود آهن


کود آهن دیپ گرین 

با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

تعداد صفحات : 15

درباره ما
Profile Pic
سلام به همگی شما دوستان و همراهان گرامی، باید خدمت شما عرض کنم که این بلاگ جایگاهی برای اطلاع رسانی درباره برخی از مطالب که به نظر این بنده جالب وقابل تامل می نمود ایجاد گردید وبه لطف شما عزیزان که قرار است دراین مسیر بنده را با ارسال نظرات و پیشنهادات و احیانا انتقادات خود یاری فرمایید کمال تشکر و قدردانی را دارم .با ارادت خالصانه، (Almoo)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کود آهن


    کود آهن دیپ گرین 

    با ارتو ارتو 4.8 محصول اسپانیا

    آمار سایت
  • کل مطالب : 117
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 1,299
  • بازدید کلی : 42,301
  • انواع سمعک


    انواع سمعک آنالوگ و دیجیتال

    مارک های معروف